Bekijk in onze support database de antwoorden op veel gestelde vragen over shared webhosting. Mocht het antwoord er niet bij staan, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.
Lees verder
F.A.Q. shared Hosting
Service Level Agreement

Mogelijke SLA uitbreidingen
Dedicated servers worden standaard geleverd met service level 0 (SLA 0). Deze basis SLA houdt in dat eventuele hardware storingen tijdens kantooruren voor de volgende werkdag worden onderzocht en vanaf dat moment ook wordt begonnen met het verhelpen van de storing. De reactietijd op SLA's varieert van minimaal 4 uur tot maximaal de volgende werkdag. Het binnen de gestelde tijd ter plekke zijn van een system engineer is geen garantie voor de tijdsduur waarin het probleem wordt opgelost. Echter wanneer een hardware matige storing dermate ernstig is zal IN kiezen voor het inzetten van een nieuwe HP machine, in plaats van eerst te onderzoeken welke hardware problemen geeft en vervolgens de defecte hardware te vervangen.
Wanneer u snellere responstijden wenst kunt u upgraden naar een hogere service level agreement. Bij service level 0 tot en met 3 bent u zelf verantwoordelijk voor het beheer van uw server en krijgt u zelf de beschikking over de administrator of root wachtwoorden van de server. Bij SLA 4 en hoger besteedt u het beheer van de server uit aan IN.
Vanaf SLA 4 beheert IN tevens de software welke op uw server is geïnstalleerd. Bij SLA 3 en 7 is het tegen meerprijs mogelijk de responstijd te verkorten naar 2 uur. Prijs op aanvraag.
Wanneer u snellere responstijden wenst kunt u upgraden naar een hogere service level agreement. Bij service level 0 tot en met 3 bent u zelf verantwoordelijk voor het beheer van uw server en krijgt u zelf de beschikking over de administrator of root wachtwoorden van de server. Bij SLA 4 en hoger besteedt u het beheer van de server uit aan IN.
Vanaf SLA 4 beheert IN tevens de software welke op uw server is geïnstalleerd. Bij SLA 3 en 7 is het tegen meerprijs mogelijk de responstijd te verkorten naar 2 uur. Prijs op aanvraag.
|
|